dilluns, 5 de juliol del 2010

SOM UNA NACIÓ. NOSALTRES DECIDIM!


“Torna, torna, Serrallonga,
que l'alzina ens cremaran,

que ens arrencaran les pedres,

que la terra ens robaran.”


No m’estendré en un nou post al blog quan fa dies i dies que no hi escric res.


Senzillament i pels “amics/amigues de lo aliè” aquest dissabte dia 10 de Juliol a les 6 de la tarda no estaré al meu domicili. Tinc una cita amb la meva estima per la Terra, per la seva llibertat, per la defensa dels interessos de la seva gent.


Sota el lema “SOM UNA NACIÓ. NOSALTRES DECIDIM!” tots els catalans i catalanes (les persones que viuen i treballen a Catalunya i es senten catalanes) estem cridats a sortir al carrer. Una manifestació unitària, ara no es val començar a retallar des de casa nostre lemes darrera els quals tothom si pot sentir identificat ja que al cap i a la fi Nació ho som i autonomia vol dir poder decidir per si mateix. Tampoc em vull estendre amb justificacions ja conegudes.

Vaig acabant, jo ja portaré la meva Senyera, i no descarto una Estelada, que es diferencia de la Senyera per portar l’Estel de l’anhelada llibertat. Som lliures d’assistir-hi, amb civisme i mostrant al Món de què es capaç, per si no ho sabia, el Poble Català. No he quedat amb ningú, hi vaig i allà espero trobar-me amb tothom!

Un dels militants de referència del meu partit, màrtir de la guerra civil espanyola, acaba els seus dies amb unes paraules que voldria reproduir:

“Amunt, Avant, Visca Catalunya Lliure!”
(Manuel Carrasco i Formiguera)